www.iiiWe.com » حذف یک بخش

 صفحه شخصی روح ا... آذین   
 
نام و نام خانوادگی: روح ا... آذین
استان: تهران - شهرستان: تهران
رشته: کارشناسی ارشد معماری - پایه نظام مهندسی: دو
شغل:  دانشجوی دکتری حقوق خصوصی/رئیس هیئت مدیره /طراح،مشاور و مجری پروژه های معماری و مدیریت پروژه/پایه دو طراحی و نظارت
تاریخ عضویت:  1389/01/25
 روزنوشت ها    
 

 حذف یک بخش بخش عمومی

9


با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان.

لطفا نظرتونو راجع به حذف بخش عمومی اینجا بیان کنید

یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 09:12  
 نظرات    
 
ناصر صالحی 16:55 یکشنبه 16 مرداد 1390
18
 ناصر صالحی
شما خودتون توی بخش مطالب عمومی این پست رو گذاشتین!!!!!!!
اونوقت میگین بخش عمومی رو حذف کنیم؟
محسن حیدری 20:03 یکشنبه 16 مرداد 1390
10
 محسن حیدری
من فک کنم منظور مهندس شاید فقط لفظ بخش عمومی رو میخوان حذف کنن
اگه نه خودشونم که اینجا پست گذاشتن
امیر یاشار فیلا 20:46 یکشنبه 16 مرداد 1390
12
 امیر یاشار فیلا
با توجه به تبادل نظر مفصلی که پیش تر به ابتکار یکی از اعضای محترم (سرکارخانم مهندس بهشتی، روزنوشت «تبادل نظرـ1»، به نشانی: http://nazbeh.iiiwe.com/interlocution) صورت گرفته، و نیز با توجه به جمعبندیِ توأمانِ دیدگاه‌ها، هم از سوی عضو یادشده و هم از سوی مدیریت ارجمند سایت، تصور نمی‌کنم انجام دوباره‌ی نظرسنجی در این باره لزومی داشته باشد.
مهدی قنواتیان 21:03 یکشنبه 16 مرداد 1390
8
 مهدی قنواتیان
مخالفم ببخشید اصلاح که نظر موافق زدم اشتباه شد.
مجید پورجنابی 22:25 یکشنبه 16 مرداد 1390
13
 مجید پورجنابی
جزء بهترین بخش های سایته....اینکارو نکنید
روح ا... آذین 22:47 یکشنبه 16 مرداد 1390
7
 روح ا... آذین
آقای صالحی

چون هنوز حذف نشده و اینکه این روز نوشت مربوط به این بخش هستش و نه بخشهای دیگه.
محمد مهدی مدرس نیا 10:47 دوشنبه 17 مرداد 1390
13
 محمد مهدی مدرس نیا
جناب مهندس آذین
کاش دلایلتون را برای حذف این بخش پر طرفدار را هم بیان میفرمودین
روح ا... آذین 13:22 دوشنبه 17 مرداد 1390
7
 روح ا... آذین
جناب مهندس مدرس نیا فکر کنم سایت iiiWe برای بحث و بررسی در مورد صنعت ساختمان راه اندازی شده و فعالیت میکند.اما تقریبا نیمی از پست های ارسالی اعضاء به بخش عمومی اختصاص دارد.

نظر شخص اینجانب این است که مطا لب ارسالی باید به گونه ای باشدکه برای اعضاء و دست اندرکاران صنعت ساختمان مناسب باشد.

شخصا تعدادی روزنوشت به بخش عمومی ارسال کرده ام که دیگر برنامه ای برای ارسال مطالب جدید به این بخش ندارم.

یک پیشنهاد هم برای مدیرت سایت دارم که در صورت تمایل امکانی فراهم گردد تا اعضا بتوانند روز نوشتهای ارسالی خود را حذف کنند.
روح ا... آذین 13:26 دوشنبه 17 مرداد 1390
8
 روح ا... آذین
سر کار خانم مهندس امانی
جناب آقای مهندس کبیری
لطفا دلیل موافقتتونو اعلام کنید
روح ا... آذین 13:28 دوشنبه 17 مرداد 1390
10
 روح ا... آذین
دوستانی که موافق یا مخالف میدین . لطفا دلیلتون رو هم ذکر کنید
روح ا... آذین 13:35 دوشنبه 17 مرداد 1390
8
 روح ا... آذین
من یه نظر ارسال کردم که پاسخ آقای مهندس مدرس نیا و دیگر دوستانو شامل می شد.چرا تایید نشد!!!!!!
روح ا... آذین 13:52 دوشنبه 17 مرداد 1390
6
 روح ا... آذین
آقای مهندس افقری

این پروفایل قبلا توسط دوست و همکار گرامی اینجانب مهندس موذن اداره می شد.نزدیک به یک ماه است که با توافق ایشان ،مطالب را اینجانب ارسال میکنم.
نازنین بهشتی 13:59 دوشنبه 17 مرداد 1390
16
 نازنین بهشتی
جناب آقای مهندس نوید موذن چهارسوقی (مهندس آذین) که بقول خودتون با اصل حق رای خانمها هم مخالفین، همونطور که هیچ مهندسی پیدا نمیشه که صرفا علائق مهندسی داشته باشه و مثلا هیچ کاری با سینما، موسیقی، طنز، تاریخ، تازه های تکنولوژی و... نداشته باشه، به همین قیاس هیچ شبکه اجتماعی ویژه مهندسان هم نمیتونه منحصرا به موضوعات فنی و مهندسی اختصاص داشته باشه
بهتر بود قبل از راه انداختن یه نظرسنجی، اونم فقط در راستای سلیقه و پسند خودتون، یه بررسی میکردین ببینین موضوع قبلا مطرح شده یا نه
این تبادل نظر بهمراه کلی موضوع دیگه مربوط به سایت قبلا مفصلا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و جمعبندی هم شده
ضمن این که اگه کسی فقط بخواد از مطالب فنی و مهندسی سایت استفاده کنه، مگه وجود مطالب عمومی جلوی استفاده شو میگیره!؟
شما اگه از مطالب بخش عمومی خوشتون نمیاد، خب اصلا سراغشون نرید جناب مهندس
چه اصراری به مسدود شدن یه بخش پرطرفدار دارین!؟
روح ا... آذین 14:15 دوشنبه 17 مرداد 1390
8
 روح ا... آذین
اصراری در کار نیست.



در ضمن خانم بهشتی اگر با نظر بنده در مورد روزنوشت ارسالی خودتون(حق رای برای زنان در طول سالها ) مخالفتی دارین بهنر همون جا با انتخاب مخالف،مخالفت خودتون بیان کنید.
لطفا سفسطه نکنید.
نازنین بهشتی 14:25 دوشنبه 17 مرداد 1390
13
 نازنین بهشتی
سفسطه ای در کار نیست
فقط خواستم بگم با علم به مخالفت شما با اصل حق رای زنان، هم رای مخالف میدم هم نظرمو بیان میکنم

در ضمن خواستم تناقض افکار شما که از یک طرف به صراحت میگین با اصل حق رای خانمها مخالفین، و از طرف دیگه از خانم مهندس امانی میخواین دلیل رای خودشون رو بیان کنن، مشخص بشه
نازنین بهشتی 14:30 دوشنبه 17 مرداد 1390
15
 نازنین بهشتی
و یه سوال : چرا با وجود تصریح مدیریت سایت به استفاده از عکسهای شارپ و شفاف از چهره، شما این عکس مخدوش و غیرواضح رو برای پروفایلتون گذاشتین؟
چطوره ما هم یه نظرسنجی بذاریم و بگیم: کی موافقه پروفایل اعضایی که عکس غیرشفاف میذارن حذف بشه؟
پروفایل که میگین مال همکارتونه، عکستون هم که واضح نیست، نخونده و بررسی نکرده هم که میخواین پربازدیدترین بخش سایت رو ببرین رو هوا
میشه بگین دقیقا چه نیتی دارین؟
نازنین بهشتی 14:38 دوشنبه 17 مرداد 1390
13
 نازنین بهشتی
ببخشید دوستان
بیاین این جر و بحث تکراری و فرساینده رو تمومش کنیم
چون هم نسبت آراء مخالف به موافق گویای رای و نظر و تمایل اکثریت اعضاست
هم واضحه که اگه یک یا چند نفر مثلا توی ساندویچ خیارشور دوست نداشته باشن، نمیتونن حکم کنن که کلا ظرف خیارشور از مغازه ساندویچی بیرون برده بشه و همه ساندویچها بدون خیارشور درست بشن
اون یک یا چند نفر میتونن ساندویچشون رو بدون خیارشور میل کنن (بدون سرک کشیدن توی ساندویچ بقیه) و نهایتا اگه دلشون خواست تشریف ببرن یه مغازه ساندویچی دیگه
.
روح ا... آذین 15:57 دوشنبه 17 مرداد 1390
9
 روح ا... آذین
با تشکر از شما خانم بهشتی بخاطر شرکت دراین نظر سنجی.

نیت ابن است که این سایت واقعا به همایش دائمی صنعت ساختمان تبدیل شود و نه به.... و محلی برای بحث در مورد ساندویچ و خیار شور و مواردی از این قبیل.
نازنین بهشتی 16:35 دوشنبه 17 مرداد 1390
9
 نازنین بهشتی
خواهش میکنم
هرچند برای مشارکت در بحثها و مسائل سایتی که بهش تعلق خاطر دارم، نیازی به تشکر از جانب شما نیست

نیتتون انشاءالله که خیره
ما هم از این نیتها که میگین داشتیم و داریم
اما عملکردها چیزی غیر از نیات رو نشون میدن
در ضمن خیارشور و ساندویچ موضوع و سوژه این سایت نیستن
این قبیل مثالها کاتالیزوری هستن برای بیان ساده مفاهیمی که دریافتشون برای عده ای دشواره
ناصر صالحی 17:29 دوشنبه 17 مرداد 1390
13
 ناصر صالحی
من فقط در عجبم از مدیران سایت.
ما روز نوشت مرتبط با عمران میفرستیم.تایید نمیکنن.
اونوقت همچین نظراتی رو تایید میکنن.
در ضمن توی این ماه رمضونی بحث ساندویچو خیار شور نکنید.هوسمون میکنه.گناهش میفته پای شما.
محسن حیدری 19:36 دوشنبه 17 مرداد 1390
12
 محسن حیدری
احتمالا این نیت مدیران سایت بی ارتباط با نظرات دوستان نباشه
شاید ما نباید زیاد شلوغش میکردیم
بهر حال دوستان نظرشونو در این مورد واضح گفتن
دیگه خود دانید
فکر میکنم ادامش ندیم سنگین تریم
چون نرود میخ آهنین در سنگ ....
محمدرضا افقری 09:04 سه شنبه 18 مرداد 1390
5
 محمدرضا افقری
100% مخا لفم.
روح ا... آذین 12:44 سه شنبه 18 مرداد 1390
8
 روح ا... آذین
بله....نرود میخ آهنین در سنگ ....
شکوفه سلیمی 20:12 سه شنبه 18 مرداد 1390
11
 شکوفه سلیمی
من فکر میکنم بخش عمومی باید باشه اما نیمی از این سایت نباشه(که نیست).ولی با حذفش کاملا مخالفم چون هم نمک این سایته و هم بالاخره مهندسا هم به اطلاعات عمومی نیاز دارن.
آقای مهندس من نمیخوام نظرتونو عوض کنم اما اگه یه کم دقت کنید میبینید قشری از جامعه مهندسی هستند(که کم تعدادم نیستن) که در زمینه های غیر از رشتشون واقعا هیچی نمیدونن در صورتی که هر ازگاهی به دردشون میخوره.
پس شاید بهتر باشه حالا که این سایت این بخشو در اختیارمون گذاشته استفاده کنیم.
روح ا... آذین 11:03 چهارشنبه 19 مرداد 1390
9
 روح ا... آذین
آخه مشکل همین جاست.به گفته آقای افقری که گویا از مسئولین سایت هستند،حذف بخش عمومی یعنی از دست رفتن بیش از 70 درصد از بازدید های سایت،یعنی در واقعا اینجا بیشتر به همایش دائمی بخش عمومی تبدیل شده تا همایش دائمی صنعت ساختمان و فکر می کنم این خود نوعی عقب گرد باشد.

چون هستند سایت ها ی که به همین روال عمل کردند و کم کم از موضوع اصلی منحرف شدند و به محلی برای به اشتراک گذاشتن مطالب عمومی و متفرقه تبدیل شدند.
سید علی برقی کار 23:49 دوشنبه 24 مرداد 1390
5
 سید علی برقی کار
بخش عمومی از واجبات هر سایتی هست و حذفش غیر ممکن.
هیوا آتشبار 00:38 سه شنبه 25 مرداد 1390
5
 هیوا آتشبار
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
سعید کواکبیان 01:50 سه شنبه 25 مرداد 1390
2
 سعید کواکبیان
100% موافقم.
عسگر عبداللهی 10:42 سه شنبه 25 مرداد 1390
6
 عسگر عبداللهی
جناب مهندس صالحی با نظر جنابعالی موافقم یا بهتر بگم همدردم
نظرات معمولی ما معمولا درج نمیشه اونوقت یه همچین بحثی که اصلا معلوم نیست چه کسی میخواد چه کسیو و اصلا" در مورد چی قانع کنه؟؟؟؟؟؟!!!!! اینجوری درج میشه

به نظر من نه بخش عمومی بلکه اینجور بحثا ( مثل خیارشور و ساندویچ و .... ) باید حذف بشن

جناب مهندس آذین : مخالفم
سید محمد امین جاور 21:33 سه شنبه 1 شهریور 1390
4
 سید محمد امین جاور
قابل توجه بعضی از دوستان که خیلی سنگ بخش عمومی را به سینه میزنند و تقریبا هر روز مطلب ارسال میکنند:
بخش عمومی این سایت = سایت www.20ist.com
بله بعضی دوستان البته فقط بعضیهاشونو میگم.
ولی دستشون درد نکنه کار ماها را راحت میکنند تا مرتبا سرگردون اینچنین سایتایی نباشیم و وقتمون تلف نشه بناباین من هم با حذف بخش عمومی مخالفم ولی آقای مندس آذین حرف دل مارو زدی....
در ضمن اعضای محترم سایت خیلی بده که به جای بحث کردن دست به تخریب شخصیت زدیداااااااا
بلال مرادی قره تپه 22:40 سه شنبه 1 شهریور 1390
6
 بلال مرادی قره تپه
مخالفم به همین خاطر که با مسائل عمومی روز هم باید در میان مسائل تخصصی این سایت باشد تابجز در مورد رشته خودمان هم یک چیزهایی در میان بگذاریم تا بینندگان سایت بیشتر بشود .